Nawet do 3000 zł zwrotu Nawet do 3000 zł zwrotu

Jak wziąć udział w promocji?

Im więcej kupujesz tym więcej zyskujesz!
Przy zakupie 6 produktów z maksymalną wartością zwrotu, otrzymaj nawet 3000 zł.
Pamiętaj, że możesz otrzymać maksymalnie 1 zwrot za zakup 1 urządzenia z danej kategorii produktowej.

Dokonaj zakupu

Dokonaj zakupu
produktu promocyjnego

Kup wybrane urządzenie Gorenje
objęte promocją w terminie
24.10 – 31.12.2024 r. oraz
zachowaj dowód zakupu.
(*Lista produktów promocyjnych
i punktów handlowych dostępna
w regulaminie).

Podziel się opinią

Podziel się opinią
 

Podziel się opinią o zakupionym
produkcie promocyjnym na stronie internetowej sprzedawcy albo stronie dedykowanej do pozostawiania
opinii i oznacz ją
#CashbackZaUrządzeniaGorenje.
Opinia musi zawierać min. 250 znaków i może wyrażać subiektywne odczucie Uczestnika wobec
zakupionego produktu (np. jako opinia pozytywna lub negatywna).

Zarejestruj zakup

Zarejestruj zakup
produktów promocyjnych

Wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie promocji
www.gorenjecashback.pl
w ciągu 14 dni kalendarzowych
od daty zakupu, nie później
niż 13.12.2024 r.

Odbierz zwrot

Odbierz zwrot
 

Po pozytywnej weryfikacji
zgłoszenia, zwrot środków
otrzymasz na wskazany
w formularzu rachunek
bankowy najpóźniej do 21 dni
roboczych od pozytywnej weryfikacji.

Organizatorem promocji „Cashback za urządzenia Gorenje” jest Unique One sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Kontakt e-mail: gorenjecashback@promouniqueone.pl. W promocji honorowany jest dowód zakupu potwierdzający nabycie produktu promocyjnego w okresie od 24.10. do 31.12.2024 r. Zakup produktu promocyjnego należy zgłosić do promocji w ciągu 14 dni. Dostępność produktów może się różnić w zależności od sieci handlowej. Kwota zwrotu zależy od zakupionego modelu. Maksymalna kwota zwrotu dla jednego uczestnika wynosi 3000 zł. Szczegóły promocji, warunki udziału, ograniczenia w dokonywaniu zwrotów, w tym lista modeli i wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na www.gorenjecashback.pl.

Sprawdź produkty w promocji

Najczęściej zadawane pytania

Które produkty biorą udział w promocji?

Gdzie mogę kupić produkt, aby wziąć udział w promocji?

W jakim terminie mogę dokonać zakupu, żeby wziąć udział w promocji?

W jaki sposób mam pozostawić opinię o produkcie, żeby móc wziąć udział w promocji?

Ile czasu przysługuje mi na rejestrację w promocji?

Czy mogę zgłosić się do promocji kilka razy?

Zakupiłem dwa odkurzacze Gorenje w jednej transakcji. Czy otrzymam dwa zwroty?

Co jest potrzebne podczas rejestracji zakupionego produktu?

Gdzie znajdę model i numer seryjny potrzebny do rejestracji w promocji?

Skąd będę wiedział, czy otrzymam zwrot za zakupiony produkt?

Czy mogę zgłosić reklamację dotyczącą akcji promocyjnej?

Co zrobić, jeśli mam pytania dotyczące promocji?